Minkä taakseen jättää...

16.3.15


Minä sanon sen nyt suoraan: en ole oppinut meikkaamaan kunnolla tämän 22 ikävuoteni aikana. Toki olen meikkivoidetta, ripsiväriä, luomivärejä ja huulipunaa käyttänyt ja itseäni ehostanut, mutta en ole aiheeseen sen syvällisemmin perehtynyt. Enkä ole oikein halunnutkaan. Olen käyttänyt aikani mieluummin opiskelemiseen, kavereiden kanssa oleiluun, koneella istumiseen sun muuhun kuin peilin edessä keikistelyyn. Kulmia en ole nyppinyt tai korostanut, irtoripset asettanut kaksi kertaa hätäisesti joihinkin tapahtumiin. Mutta nyt. Minun täytyy opetella meikkaamaan. Kuulemma kasvoni ovat kauniit ja minun täytyy oppia ehostamaan ne. Ihan hirveä vaatimus. Onneksi saimme ilmaiseksi Iberon meikkisivellinsarjan, sillä se varmasti osaltaan auttaa tässä mahdottomalta tuntuvassa haasteessa.


Joten siis. Tästä eteenpäin pyrin tekemään, jos en nyt ihan joka päivä, ainakin mahdollisimman usein itselleni pin-up -meikin. Jotta minä vähitellen oppisin. Sillä harjoitus kuulemma tekee mestarin tässäkin asiassa. Muutamia hankintoja tein eilen ja Iberolta lähti matkaan myös ilmaiset irtoripset, joten ei kai se ole kuin ryhdyttävä toimeen. Aion raportoida edistymisestäni tänne blogiin, koska miksei, enitenhän tätä minä teen kuitenkin itselleni ja tänne aiheeseen liittyvät kuvat on parasta lätkäistä. Jos teitäkin nämä sotkut kiinnostavat, hieno juttu! Jos ruudun sillä puolella on meikkiguruja, saa neuvoja antaa. Ja vaikka ei ripsari kädessä pysyisikään, saa kertoa mielipiteensä. Apua ja aikaa tähän totisesti tarvitaan... Yllä näette ensimmäisen räpellykseni kulmineen kaikkineen. Vähän tuntuu hassulta lähteä tämännäköisenä luennolle, mutta kuten lauantaina Sini Ariell meille sanoi: tämä on minun elämäni ja minä saan tehdä sillä mitä tahdon. Aurinkoista maanantaita toverit!

6 kommenttia:

  1. Hihi, mäkin oon vasta tänä vuonna alkanut korostaa kulmakarvoja, tosin oon vaan vahvistanut niiden väriä vähän luomivärillä. :D Mut noin tummaksi mitä sulla on, en kyllä ikinä uskaltaisi vetää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noista tulikin ihan liian tummat, mutta en oikein kerennyt alkaa putsailemaan ja tekemään uusia, joten noilla sitten menin. Erilaisilla kajaleilla saa erilaista jälkeä. Hommasin eilen ruskean, pitää sillä koittaa. :)

      Poista
  2. Ihan perus kulmakynä on musta kaikkein helpoin. Pitää vaan muistaa terottaa usein, tylsällä saan ainakin itse aikasiks pelkkää sotkua :D Jos et halua ihan mustia kulmia, niin esim. Lumenen kynistä löytyy hyviä harmaaseen taittavia ruskeita. Ja Saara Sarvaksen Kulmakarvojen ABC -postaus on hyvä! t. kulmakarvaturotiaalien suurkuluttaja, jota on siunattu vähän liian hyvin kasvailla bretzhneveillä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä koitin tuossa eilen sellaista tussimaista kulmakynää ja se oli kans ihan kiva noiden kulmien kanssa. Sain sillä vähän luonnollisemman näköiset kuin nuo hirvitykset. :D Joo, mä ostinkin eilen tosiaan ruskean kulmakynän, jos sillä saisi vähän parempaa jälkeä vielä. :) Ps. Tutoriaalit on kivoja ja hyödyllisiä!

      Poista
  3. Mulla on taasen käytössä sellanen Lumenen kulmakarvavaha ( http://www.lumene.com/fi/blueberry-silmameikit/kulmien-muotoiluvaha ). Musta ihan passeli ja toimii niiku pitää. Itse oon siis tykänny. Kannattaa kokeilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vinkistä! Täytyypä jossain vaiheessa hankkia itsekin ja ottaa kokeiluun. :)

      Poista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground