Ensimmäinen lankeemus

9.3.15

 Hyi hyi Krissu!


Minä pärjäsin hyvin kaksi kuukautta. Olin kaksi kuukautta ostamatta yhtään vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Mutta sitten tuli yhteinen viikonloppu äidin kanssa ja lähdimme kaupungilla pyörähtämään. Ja kuinkas siellä sitten kävikään. Äiti halusi UFF:lle ja siellä oli neljän euron päivä. Äiti katseli verhoja ja minä hiippailin vaivihkaa vaaterekkien välissä ja vilkuilin tarjontaa. Ei löytynyt onneksi mitään kivaa. Sitten äiti sai verhonsa valittua ja ryhdyimme katselemaan yhdessä vaatteita. Sittenhän sieltähän löytyi vaikka mitä kivaa. Ajattelin, että jos sitä nyt vaikka vain sovittaisi näitä. Minähän sovitin. Huomasimme sovituskopin viereisessä seinässä lapun, jossa kerrottiin saavan kuusi tuotetta kahteenkymppiin. Päätös oli tehty. Sovittamistani vaatteista kaksi sopi erityisen hyvin päälleni.


Mustavalkoinen hihaton kauluspaita ja pitkä ruskea neule löysällä kauluksella. Jotenkin nämä molemmat sykähdyttivät minua kovasti. Sopivat mielestäni päälle melkoisen hyvin. Hintaa näille jäi yhteensä kuusi euroa. Joten langettua tuli, mutta eihän kirppariostokset ole niin pahoja? Ja eikös nuo ole aika kivoja?

4 kommenttia:

  1. Oi miten kiva tuo ruskee neule ^_^

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo neule!! Mä annan itelleni aina luvan kirpputori ostoksiin, vaikka nettikauppa lakko oisikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo ei kirppariostokset ole todellakaan niin pahoja juttuja. :)

      Poista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground