Auta mua, heiaheia!

25.7.14


Mä tuossa taannoin hehkutin, että nyt elämä lähtee uusille urille ja alan taas liikkumaan. Arvatkaa kuinka sitten kävikään. Enpäs niin kovin aktiivinen sitten ollutkaan. Eilen alkoi ärsyttää ihan toden teolla. Otti päähän, koska ihmiset, jotka ovat aiemmin luoneet sitä sosiaalista painetta, ovat jossain muualla. Ja mä tykkään ruuasta. Tämä yhdistelmä alkaa näkyä ja se sai mut eilen raivostumaan.

Joten. Eilen kun pääsin töistä, lähdin juoksu- ja kävelylenkille. Niin, eilen, 30 asteen helteessä. Voin kertoa, että olipahan mielenkiintoista. Loppumatka oli yhtä tuskaa ja kotiin päästyäni hengästytti niin paljon, että oli pakko juosta suoraan suihkun alle. Illalla kaveri houkutteli mut rannalle ja lämpimässä vedessä tuli pulikoitua ihan kivasti.

Pieni inspiraation lisääjä on urheilusuoritusten arkistointisivusto heiaheia. Söpölle sivustolle saa lisäillä värikkäitä palleroita aina kun on ollut urhea ja tehnyt jonkinlaisen urheilusuorituksen. Mä toivon, että saan tuon avulla pidettyä yllä edes jonkinlaista säännöllistä kuntoilua.

Ehkä se tästä. Vielä joskus ihan oikeasti.

2 kommenttia:

  1. Mä oon merkannu koko vuoden ajan liikunnat kiloklubi.fiin. Siellä se näyttää aina myös paljonko kaloreita kulunut, mitä liikuntamuotoa pitäisi harrastaa enemmän (onko kulutus, määrä, teho ja vaihtelu tasapainossa). Kokeilin kans pari vuotta sitten heiaheiaa, mut en jaksanu kauaa sitä.. Toi kiloklubi vaan on jotenki toiminu:) TSEMPPII!!

    VastaaPoista
  2. Ai jaa! Mielenkiintoista. :) Pitäispä itsekin kokeilla tuota sivustoa siis.

    VastaaPoista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground