Amatöörin cat eye -sotku

27.12.14

Heipä hei! Täällä sitä lomaa vietetään rennoissa merkeissä. Käytiin herättyäni kaupassa, minkä jälkeen äidin serkku tuli käymään meillä ja ollaan syöty ja kahviteltu kaikessa rauhassa. 


Ostin ulkonäköä hieman piristämään uuden huulipunan, varsinaisia punaisia punia kun ei minulla taida ollakaan kuin yksi. Nyt on hieman vaaleamman sävyinen sen kirkkaanpunaisen ohelle.   


Tein itselleni hieman tavallisesta poikkeavan ehostuksen. Halusin kokeilla pin up -tyylistä cat eye -meikkiä. Minä en mikään meikkaamisen mestari ole, vaikka noilla puteleilla tietysti monta vuotta jo olen sotkenut, mutta olen tottunut tekemään niin tavanomaisia ehostuksia, etten juuri mitään erikoista osaa tehdä. Kovasti mielenkiintoa kyllä olisi, mutta mun varusteilla ei mitään älyttömän hienoja edes tehdä, kun en ole niin kovia laajoja investointeja meikkipussin sisältöön tehnyt. Muutenkaan en edes meikkaa joka päivä, mikä on osaltaan tietoista, toisaalta mun laiskuudesta johtuvaa. Mä en halua ajautua siihen, etten pysty lähtemään kotoa ilman meikkiä, mutta myöskään meikkien jatkuva ostelu näillä tuloilla ei huvita, joten ei ihan joka päivä senkään takia viitsi meikkailla.


Tälläinen siitä tuli Youtube-tutoriaalien ja oman meikkipussin sisällön avulla. Kaikki meikit eivät edes ole mukana joululomalla, joten näihin oli tyytyminen. Ihan piristävä kokeilu ainakin omasta mielestäni kuitenkin!


Näitä käytin. Lumenen BB-voidetta, Maybellinen puuteria, vanhan väripaletin vaalenpunaista, Lumenen kiiltävää ruskeaa ja Gina Tricotin valkoista luomiväriä. Lumenen Blueberry-maskara on ihan huikea, kiitokset vaan Ilonalle vinkistä. Rajauskynänä toimii Oriflamen puikko ja nurkassa kököttää tuo uutukainen Lumene.

Tämmöstä tällä kertaa. Nyt voisin mennä juomaan vähän lisää glögiä!

2 kommenttia:

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground