20 faktaa Krissusta

15.10.18

Tällä kertaa kerron teille muutamia faktoja itsestäni!


1) Olen luonteeltani aika kärsimätön ja siksi esimerkiksi gradun mittaisen työn tekeminen on todella haastavaa ja raastavaa.

2) Pelaan edelleen aktiivisesti Pokémon GO:ta ja olen tällä hetkellä tasolla 33.

3) Olen tehnyt kuvakirjat vuodesta 2010 vuoteen 2016, mutta viime vuoden kirja on edelleen kesken. Se on ollut to do -listallani jo aivan liian kauan.

4) Olen meidän perheen lyhin reilun 160 senttimetrin pituudellani.

5) Aina kun lähden reissuun, pakkaan pieneen violettiin matkalaukkuuni vaatteet, mutta koska se on niin pieni, minulla on yleensä mukana myös useampi kangaskassi, joissa on läppäri, meikkejä ja muita asioita.

6) Minulla tai perheelläni ei ole koskaan ollut lemmikkiä. Nyt kun pikkuveljellä ja hänen tyttöystävällään on kissa, olen minäkin aivan innoissani.

7) Vaikka suurin osa käyttämästäni kosmetiikasta on luonnonkosmetiikkaa, en ole löytänyt hyvää meikkivoidetta tai huuliväriä luonnollisena, joten käytän NYX:n versioita näistä.

8) Teemme Antin kanssa melkeinpä kaikki ruoka- ja bensaostokset S-ryhmän liikkeistä, että saamme mahdollisimman hyvät bonukset.

9) Olen vieraillut todella monessa suomalaisessa kaupungissa, mutta en ole koskaan käynyt Kokkolassa tai Porissa.

10) Lapsuudenkodistani nykyiseen kotiini on 399 kilometrin matka.

11) Rakastan elämänkertadokkareita. Olen katsonut viime aikoina sellaiset Amy Winehousesta, Aviciista ja Whitney Houstonista. Saa vinkata hyviä dokkareita!

12) Olen ollut tekemässä kahta eri kirjaa ja ne molemmat löytyvät kirjahyllystäni.

13) Vaikka olen suurimmalta osin maidottomalla ruokavaliolla, juusto on edelleen heikkouteni. Vuohenjuusto, arkijuusto, sulatejuusto ja tuorejuusto menevät kyllä. Miksi juusto on niin hyvää?

14) Meidän perheessä kaikilla on oma Opel ja minulla on vanhin, vuonna 2002 käyttöön otettu Pallosalama.

15) Yläasteella ja lukiossa käytimme kavereiden kanssa Lintukodon oraakkelilta kysymiämme nimiä ja loimme välillemme sukulaisuussuhteet. Voi niitä aikoja!

16) En pysty käyttämään kovin korkeita korkoja, sillä nilkkaani on leikattu monta kertaa ja se kipeytyy edelleen tietynlaisissa asennoissa.

17) En käytä enää Snapchatia juurikaan, koska porukka on hävinnyt sieltä uudistusten takia.

18) En omista tällä hetkellä polkupyörää, sillä pitkäaikainen pyöräkumppanini varastettiin muutama vuosi sitten ja käytettynä ostamani pyörä ei oikein sopinut minulle ja se lahjoitettiin sukulaisille.

19) Pidän juustokakkujen leipomisesta, mutta en halua jatkuvasti tehdä niitä, koska en halua syödä kokonaista kakkua Antin kanssa kahdestaan kovin usein.

20) Olen tutustunut netin kautta ihmisiin, jotka ovat jääneet elämääni pitkäksi aikaa ja ovat minulle kovin tärkeitä.

14 kommenttia:

  1. Tervetuloa joskus poikkeamaan porissakin.

    VastaaPoista
  2. Lintukoto! Voi hyvänen aika, olin kokonaan unohtanut sen XD

    Faktapostaukset on aina kivoja, oppii aina jotain uutta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, siinä jos jossain on kyllä nostalgiaa. :D Kiva kuulla, että tykkäsit! :)

      Poista
  3. Olipa kiva postaus ja hauska tapa vähän tutustua sinuun! Voisin itsekin tehdä tämän tyyppisen :)

    VastaaPoista
  4. Olipa tää kiva postaus!! Mäkin teen lähes kaikki ostokset s-ryhmän kaupoissa samaisesta syystä. Pakko sanoa myös, että noi sun kuvakirjat on superkiva idea, niitä oli ihana katsella silloin kerran :') Oon siitä lähtien ku näin ne sun miettinyt oman/omien tekemistä, mutta en oo vieläkään saanut aikaiseksi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannattaa tehdä kuvakirjoja, niissä säilyy muistot mukavasti kansien välissä. :)

      Poista
  5. Kiva päästä kurkkaamaan jotain sinusta ja tää antaa heti blogiin syvyyttä ja mielenkiintoa. Hauskoja faktoja.

    VastaaPoista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground