Materialismionnellisuutta

26.11.15

Välillä on kiva unohtaa kaikki vakava ja velvollisuudet ja keskittyä pieniin kivoihin materiaalisiin asioihin. Aion siis listata nyt, mitä kaikkea pientä on viime aikoina tullut hommattua.


Mä olin kaipaillut meidän pyyhenaulakkoon ihan hirveän pitkän aikaa tuollaisia kylttejä, mutta niitä ei tuntunut löytyvän mistään. Nuo piti hommata jo melko lailla pian muuton jälkeen, mutta aina jotkut pikkujutut jää hoitamatta. Lokakuun alussa kävimme Antin, Ilonan ja Paavon kanssa kuvailemassa Vaajakoskella ja käväisimme paikallisesa design-kaupassa. Sieltä sitten löytyi täydelliset puiset kyltit meidän pyyhkeille. Taisivat kustantaa kaksi euroa per kyltti.


Tuossa pari viikkoa sitten minä ja Antti lähdettiin yliopiston Tilia-ravintolasta puolikuolleina pois ja meitä vastaan tuli kolmen pikkupojan ryhmä. Pojat alkoivat esitellä joulukalenteria ja -kortteja, joita he myivät partiotoimintansa kannattamiseksi. Minä ja Antti vanhoina partiolaisina myönnyttiin heti ja ostettiin pojilta kalenteri. Tänään taas vähän isommat pojat pysäyttivät mut Ruusupuistossa ja myivät Liikunnan riemun poikakalentereita. En voinut taaskaan kieltäytyä. Saa nähdä, mistä tuo lopulta löytää paikkansa.


Aiemmin olikin täällä puhetta, että ostin uudet talvikengät. Nyt kun nämä ovat suunnilleen kuukauden olleet käytössä, pitää vähän hehkuttaa. Nuo on aivan älyttömän hyvät kävellä. Kengät ovat todella kevyet ja ne vaimentavat iskuja asfaltilla kävellessä, joten nuo ovat minut jaloilleni enemmän kuin tarpeen. Vaikka nuo ovatkin tuollaiset terveyskengät, ovat ne silti ihan kivannäköiset, vaikka eivät mitkään muotiluomukset tietenkään olekaan. On kiva, että terveyskenkien ulkonäköön on alettu kiinnittää huomioa. Arcopedicon nettisivuilta löytyy kaikkia kivoja malleja esimerkiksi talvikengistä.


Pihtiputaalla käydessäni olen tehnyt hankintoja apteekista, sillä siellä on käymmissä Orion Pharman kampanja, jossa ostettuaan viisi vähintään yhdeksän euron tuotetta, saa valita lahjan itselleen. Mä olen hommannut vitamiineja, maitohappobakteereja ja tuon Aqualan L -voiteen, jonka lisäksi sain kaupan päälle tuollaisen pienemmän putelin rasvaisempaa versiota. Nyt on sitten mulle tulossa valkoinen Taika-purkki täynnä Orionin tuotteita. Jyväskylän Kicksistä taas kävin hakemassa uuden silmienrajausvälineen, sillä kaikki mun entiset on todella huonoja. Löysinpä sitten toistaiseksi parhaan tuotteen rajausten tekemiseen. Lorealin Super Linerillä on hyvä tehdä rajaukset, sillä pää on sopivan paksu ja tuote mukavan nestemäistä, jotta saa näyttävät rajaukset tehtyä.

Tällaista pientä materiaalionnellisuutta tähän väliin, nyt ryhdyn tekemään yhden kurssin verkkotenttiä. Toivottakaa onnea matkaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground