Pin-up -jännitystä

3.3.15


Jou eli mistäs mä nyt aloittaisin! On tässä viime aikoina ollut mieliala aika maassa tuon flunssan ja sen itse pääpahissairauden kanssa, mutta tänään on mennyt paremmin. Toivoa on aina jäljellä, eikä itseltään saa vaatia liikaa kun kipeänä on. Postauksen pääpointtina ei kuitenkaan ollut jatkaa sairauskertomusta, vaan kertoa yhdestä aika kivasta jutusta, joka on mun elämässä tällä hetkellä aluillaan. Mä nimittäin ilmoittauduin pin-up.fi:n mallikurssille numero 3, jossa opetetaan laittamaan huiksia, meikkaamaan, pukeutumaan, malleilemaan ja nostattamaan omaa itsetuntoa. Kurssi on alkanut ja tällä hetkellä käydään keskustelua fb-ryhmässä, jossa ihmiset saavat esitellä itseään ja jossa jatkossa saadaan ohjeita ja vinkkejä aiheeseen liittyen. Mä olen tästä samalla vähän kauhuissani ja ihan hirveän innoissani. Katsotaan, kuinka Krissun matka pin-up -tyttöseksi lähtee sujumaan!

2 kommenttia:

  1. Huippua! Oon aina arvostanu pin-up tyttöjä!! :) kauniska seksikästä ja silti asiallista ja leikkisää. Teethän postauksia missä kerrot miten on lähtenyt käyntiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiva kuulla! :) Mustakin pin-up -kulttuuri on oikein kiehtovaa ja nyt siihen tutustumista sitten aloitellaan! Ehdottomasti teen aiheesta postauksia! Tulevaisuudessa varmasti tullaan kuulemaan pin-up -juttuja. :)

      Poista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground