Mulla kauas menolippu on

10.8.14


Torstaina alkoi mun pieni matka Suomen ympäri, aika lailla heti kun toimittajan työt saatiin tältä kesältä pakettiin. Olen niin odottanut lomaa, omaa aikaa ja reissailua, tämä se on oikea tapa viettää kesää. Tällä hetkellä olen junassa matkalla Lappeenrantaan. Mä olen siellä perillä puoli yhdentoista aikoihin. Aika lailla matkustellessa menee siis tämä päivä, Antin luota kun lähdettiin joskus puoli kolmen aikoihin.


Nämä kuvat ovat keskiviikolta, jolloin pikkuveli halusi veneilemään. Sadevesi oli kuitenkin täyttänyt välipohjan, joten koko perheen voimalla mentiin keikuttelemaan ja nostamaan venettä, jotta veli tyttöystävineen pääsi vesille. Lopulta moottorikaan ei sitten toiminut, joten venereissu oli kaikin puolin silkka katastrofi.


Eilen kärsivällinen Antti otti kanssani koneen esille ja googletettiin bokehin teko-ohjeet. Olen yrittänyt tehdä bokehia Photoshopilla monet monet kerran ja aina olen epäonnistunut. Tällä kertaa apulaiseni kanssa saatiin kuitenkin tehtyä onnistuneesti bokeh-sivellin, jonka avulla sitten muokkasin tuota kenkäkuvaa. Hih, olen iloinen.

Mä jatkan nyt matkantekoa ja palaan blogin puolelle myöhemmin reissujuttujen kanssa. Nautitaan loppukesästä täysillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground