Tiimipostaus | Kymmenen faktaa

1.4.17


Moikka! Päätettiin tyttöjen kanssa jakaa huhtikuun tiimipostauksessa kymmenen faktaa itsestämme, jotta pääsette tutustumaan meihin vielä hivenen paremmin. Tässä tulevat siis faktat meikäläisestä, toivottavasti opitte jotakin uutta!

1. En käytä enää synteettisiä hiusvärejä. Värjään hiuksiani enää ainoastaan hennajauheilla, joilla saa erilaisia ruskean ja punaisen sävyjä.

2. Olen rakastunut Twenty One Pilotsiin! Yleensä en tuon tyyppistä musiikkia itse Spotifysta kuuntele, mutta heavydirtysoul sai minut rakastumaan ja muutkin kappaleet ovat alkaneet pikkuhiljaa iskeä enemmän ja enemmän.

3. Rakastan historiallisia period dramoja, mutta olen katsonut niitä aivan liian vähän. Downton Abbey, The Crown ja Mr. Selfridge on katsottu, mutta tämä on vasta alkusoittoa. Pakko löytää lisää hyviä historiallisia sarjoja!

4. Teen aivan liikaa hommia ja väsytän itseni. Olen liian kunnianhimoinen energiatasoihini nähden. Pitäisi oppia hölläämään. Ehkä vielä joskus.

5. Minulla, vanhemmillani ja pikkuveljelläni on kaikilla omat Pallosalamat.

6. Pelaan Pokemon Go:ta päivittäin nyt kun se on mahdollista uuden puhelimen ansiosta.

7. Turhat anglismit ovat mielestäni todella raivostuttavia. Blogimaailmassa niitä varsinkin näkee erittäin paljon. Joskus sorrun niihin itsekin helppouden ja suomenkielisten vastineiden puutteen takia, mutta olen silti sitä mieltä, että englannin kieli ei tuo asioihin lisäarvoa.

8. Olen todellakin iltaihminen ja aamuherätykset on jotain ihan kamalaa. Se meemi, jossa uninen nainen kaataa kahvia suoraan keitinkannusta suuhunsa ja ympärillä on teksti: "Tiedätkö sen tunteen kun olet levännyt ja pirteä? - En minäkään." on niin minua! Ehkä joskus vielä ihmeitä tapahtuu ja pystyn heräämään aamuisin ilman kuolemaa. Toivoa sopii.

9. Jos seuraan jotakin blogia tai vlogia, minun on pakko katsoa kaikki videot ja lukea kaikki postaukset. Joskus kun aikaa koneella olemiseen ei ole niin paljoa, luku- ja katselulistat venyy älyttömän pitkiksi. Silloinkin on pakko aloittaa viikkojen päästä ja nähdä kaikki jutut.

10. En ole turhan tiptop kodin siisteyden suhteen. Välillä saan pidettyä hyvää yllä hyvää järjestystä, mutta sitten se taas jää ja kaikki on ihan mullin mallin. On kai myös vähän surullista, että Antti on parempi viikkaamaan pyykkejä kuin minä. Toisaalta onpahan ainakin tässä asiassa aika moderni parisuhde! (Silittää sentään Antti ei osaa eli minä huolehdin juhlapaitojen sileydestä! Edes.)

Käykäähän lukemassa muiden tyttöjen faktat alta löytyvistä linkeistä!  

2 kommenttia:

  1. Värjääks sä hiukset kotosalla vai jossain kampaajalla? :) mua kiinnostais noi kasvivärit, mutta en oo oikein varma että kummin kannattaisi tehdä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä värjään ihan kotona. :) En tiedä, miten hyvin kampaamoissa noita käytetään. Mutta mulla ainakin onnistunut kyllä ihan hyvin kotonakin tehtynä. :)

      Poista

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground