Vettä ja ne kaksi

7.4.14

Viime perjantai oli huikein päivä vähään aikaan. Ystäväni Suski saapui Tampereelta ilahduttamaan minua tuoden mukanaan Jyväskylässä niin harvinaisen auringonpaisteen.


Päivä lähti liikkeelle teemukillisella. Strawberry Cupcake, sydän.


Hypättiin bussiin ja matkattiin Jyväskylän ykköskuvauspaikkaan, satamaan.


Onhan meikit hyvin? Totta kai!


Tytöt oli niin liikkuvaista sorttia, että laukut jäi liian monta kertaa nököttämään itsekseen vailla huomiota.


Valoa riitti ja satamassa oli tarpeeksi rauhallista kuvailua varten. Vielä ei vissiin olisi ollut nahkatakkikeli - ainakaan tästä tämänhetkisestä kurkkukivusta päätellen. (Yritin äsken puhua, mutta sekin tuottaa jo vaikeuksia...) Mutta kun aurinko! Se on niin hämäävä. Nyt siitä ei näy jälkeäkään, joten maltoin laittaa talvitakin yliopistolle mennessäni. Kuvia riittäisi vielä kovasti muokattavaksi, se on jotenkin paljon hauskempaa puuhaa kuin enkun esitelmän tekeminen. (Kuka meni päättämään, että Academic English on pakollinen kaikille, mulla on sulle pari valittua sanaa!) Ehkä mä yritän jatkaa sitä - kunhan olen muokannut vielä muutamat kuvat, hihhhih. Olkaa te tuotteliaampia kuin minä!

2 kommenttia:

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground