Tiimipostaus | Kevään bucket list

4.3.17

On maaliskuun ensimmäinen lauantai, mikä tarkoittaa sitä, että on kuukausittaisen blogitiimipostauksen aika. Tällä kertaa meidän aiheenamme on keväinen bucket list, jonka miettiminen on suoraan sanottuna herättänyt hieman kauhuja, sillä minulla ei mitään kovin hohdokkaita tai suuria suunnitelmia keväälle ole. Tuntuu siltä, että keväälle pitäisi suunnitella hiihtoretkiä auringonpaisteessa tai jotain muuta vastaavaa, mutta sellaiseen minulla ei ole oikein nyt mahdollisuuksia. Mutta kyllä sitä kivojakin juttuja löytyy, kun vähän miettii ja suunnitelmia yhtä lailla ovat myös ne "tylsemmät" esimerkiksi opiskeluun liittyvät jutut. Itse miellän kevääksi ajan maaliskuun alusta toukokuun loppuun ja sen mukaan mennään tässä listassakin!


♡ Tarkoituksena olisi saada suunnitelmissa olevat kurssit suoritettua toukokuun loppuun mennessä. Minulla on ihan sekopäinen tavoite saada 55 opintopistettä suoritetuksi kevään aikana. Saa nähdä, onnistunko siinä, sillä periaatteessa se olisi kuitenkin mahdollista!

♡ Haluaisin löytää joko huoneen jostain kivasta kimppakämpästä tai oman ihanan yksiön ja muuttaa ennen kesätöiden alkua. Antti on opinnoissaan loppusuoralla, kun taas minulla on vielä opiskeltavaa jäljellä, joten muutto on melko todennäköinen.

♡ Ensi viikon viikonloppuna minun ja Antin molempien äidit tulevat tänne ja pidetään kiva viikonloppu yhdessä. Tarkoituksena olisi käydä teatterissa ja syömässä.

♡ Jos kaikki menee töissä suunnitelmien mukaan, minun pitäisi tehdä neljä viikonloppuvuoroa ennen kuin aloitan kesätyöni kokopäiväisenä toimittajana. Olen todella iloinen, että minulla on mahdollisuus tehdä tätä työtä!

♡ Pääsiäisen aikaan huhtikuulle on merkitty viikko vapaaksi luennoista, joten voisi yrittää pitää ihan oikeasti joskus lomaviikon tai edes useammam päivän vapaata näin lukukauden keskellä, kun ei tässä ole viime aikoina oikein lomaa ehtinyt pitämään. Olisi myös kiva lähteä perheen kanssa pääsiäisenä pienelle reissulle, jos vaan onnistuu.

♡ Toukokuussa olisi myös kiva pitää jotain lomantynkää ja lähteä vaikka pienelle reissulle esimerkiksi Tukholmaan.

♡ Haluaisin kiireiden keskellä saada edes vähän kuvailtua ja pidettyä tätä blogia hengissä. Kun kiireet ja kaikki painaa, ei blogin päivittäminen ole valitettavasti ensimmäisenä listalla, vaikka tämä tärkeä harrastus onkin. Toivottavasti olisi kuitenkin sen verran sitä kuuluisaa vapaa-aikaa, että ehtisi bloggailuunkin panostaa!

Käykäähän lukemassa muiden tyttöjen listat alta löytyvistä linkeistä!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun suuresti kommentistasi!

Proudly designed by Mlekoshi playground